poniedziałek, 19 listopada 2007

Dieta

Od dziś jestem na diecie kliniki Mayo. Stosowałam ją dwa lata temu z bardzo dobrym efektem. Nie wystąpił u mnie efekt jojo. Schudłam 8 kg. Obecnie postanowiłam jeszcze zgubić parę kilo.
Dieta zakłada, iż podczas jej trwania nie spożywamy alkoholu, soli, cukru. Nie wolno zmieniać kolejności potraw, gdyż tylko wtedy nastąpi zmiana przemiany materii. Zalecane jest wypijanie od 1 do 1,5 lira wody niegazowanej lub ziołowych herbatek.

Dzień pierwszy:
rano - czarna kawa
obiad - 2 jajka na twardo, szpinak (do woli), pomidor
kolacja - duży kawał gotowanego mięsa, sałata pokropiona sokiem z cytryny.

Szpinak zastąpiłam gotowanymi brokułami, a na kolację ugotowałam pierś z kurczaka z listkiem laurowym, zielem angielskim, różnokolorowym pieprzem.
Nie czuję głodu, a przygotowanie potraw nie jest pracochłonne.

Brak komentarzy: