wtorek, 31 lipca 2007

Pogoda sprzyja robótkom

Dzisiaj ukończyłam szal clapotisowy. Już go noszę, ponieważ pogoda jesienna, 14 stopni na termometrze, pada, wieje i jest bardzo zimno. Mam trudności z pisaniem bloga, ponieważ trudno otwiera mi się okienko "nowy post". Nie wspomnę o umieszczeniu zdjęcia. dodam, iż jest ono w odpowiednim formacie, rozmiarze, z moich dokumentów do bloga nie może zostać przesłane. Ciągle mam informacje, iż następuje przesyłanie, doczekałam do 1/2 h bez efektów i anulowałam polecenie.
Na ten zimny czas proponuję babkę z piwem, przepis wzięłam już dość dawno z którejś strony internetowej:
1 1/2 szklanki cukru utrzeć z 4 jajkami, następnie dodajemy 3 szklanki mąki z 2 łyżeczkami proszku do pieczenia, cukrem waniliowym oraz 1 szklanką oleju. Na koniec dodajemy 1 szklankę jasnego piwa. Pieczemy 45 minut w 180 stopniach. Dość smaczna babka, dodałam rodzynki.

Brak komentarzy: